Klantgerichtheid
Heeft u ook wel eens het `gevoel` dat u geen grip heeft op wat er aan de telefoon c.q. in de spreekkamer gebeurd? Krijgt u wel eens NPS resultaten te zien waarbij u zich afvraagt: hoe is dat gesprek verlopen? Uit een dossiercontrole komen vragen en u zou willen weten of de vraag over een bepaald onderwerp aan de klant is gesteld en hoe? Ziet u ook wel eens dat er geen tijd is om regelmatig bij een gesprek aan te schuiven?
Finamic biedt u een oplossing!
Onze gesprekscoach is een zeer ervaren sparringpartner voor de adviseur. Hij is in staat om de medewerker/adviseur vanuit de eigen kracht naar een hoger niveau te brengen en de klant een 9+ ervaring te geven. Dat gebeurt op een positieve en inspirerende manier, waarbij de medewerker/adviseur groeit en vertrouwen opbouwt. Kritisch, eerlijk en oprechte feedback waarmee je jezelf nog verder kunt ontwikkelen.
Wij bieden maatwerkoplossingen waarbij u zelf bepaalt hoeveel en bij wie gesprekken bijgewoond worden. Van elk gesprek volgt een uitvoerig verslag met diepgang op elk specifiek onderdeel van het gesprek. Bij meerdere gesprekken over een representatieve periode maakt Finamic een rode draad analyse. Op basis hiervan kunt u bijsturing realiseren en een check uitvoeren.
Finamic geeft u hierin meerdere opties:
Finamic coach inhuren
- Alle gesprekstypes
- Ervaren en onervaren adviseurs waarbij medewerkers zelf aangeven welke onderdelen ze begeleiding nodig hebben
Zelf coachen
- Finamic ondersteund met invulling en bieden maatwerktrainingen voor coach de coach
- Samen met de teamleider/manager
- Finamic geeft kaders en hulpmiddelen
- Samen met management bouwen aan een soepele en zorgvuldige overdracht in de lijn met aansluiting op ICF.
Interesse? Maak een afspraak voor een kennismaking met onze gesprekscoach en ervaar zelf de dynamiek van de manier waarop Finamic u kan ondersteunen.
Vragen
Heeft u vragen over onze trainingen, neem contact op met René Bartelen (06-14 64 97 75)