Onze coaches

Vaardigheidscoach Finamic Richard Calandt: 

Ben jij op zoek naar een excellente klantbeleving voor jouw klanten? Wil je weten hoe jij je klanten nog beter kunt bedienen? Ik help je jouw gespreks- en adviesvaardigheden om te vormen om van je klant een ambassadeur voor het leven te maken.

Wil jij dit ook bereiken? Gebruik mij om je daarbij te helpen.

 

Kijk op https://www.finamic.nl/over-ons/richard-calandt/ voor meer informatie over Richard Calandt

 

Kwaliteitscoach Finamic Thijs Meinders:

Als kwaliteitscoach help ik financiële instellingen om inzicht te krijgen in de kwaliteit en de prestaties van medewerkers en leidinggevenden op het gebied van particuliere kredietverlening en complex advies zodat zij een goed beeld krijgen van de performance van teams en erop gerust kunnen zijn dat de kwaliteit geborgd is. 

Sinds 2012 heb ik succesvol een bijdrage kunnen leveren aan persoonlijke ontwikkeling van medewerkers, het verbeteren van de (advies)kwaliteit en procesoptimalisatie. Dat doe ik door de complexiteit te reduceren, heldere doelen te stellen en mensen te verbinden. Met mijn grondige kennis van particuliere kredietverlening, hypotheken, pensioenen en aanverwante leven producten heb ik ruime ervaring in het beoordelen van particuliere financieringsdossiers, het coachen van medewerkers en het trainen van groepen.  

https://www.linkedin.com/in/thijs-meinders-63b4b353/

Kwaliteitscoach Finamic Albert de Jong:

Als kwaliteitscoach ligt mijn toegevoegde waarde in de combinatie van zowel een sterk analytisch vermogen en praktische toepasbaarheid van de tools en adviessystemen alsook in de praktische vakkennis als adviseur en de vaardigheden tot kennisoverdracht. Ik kenmerk mezelf door een hoge mate van resultaatgerichtheid, absolute gedrevenheid en de wens om bij te dragen aan verbetering. 

Ik heb grondige kennis van particuliere kredietverlening, hypotheken, pensioenen en aanverwante leven producten. Ik heb ruime ervaring in het beoordelen van particuliere financieringsdossiers zowel formeel als materieel en met het toetsen van financieringsdossiers aan in- en externe norm- en regelgeving. Inclusief beoordeling op passend advies, voldoende reproduceerbaarheid en zorgplicht conform wetgeving en voorschriften AFM. Daarnaast borg ik de vastlegging van de bevindingen intern en de periodieke terugkoppeling via managementsrapportage op voortgangsniveau. Verder signaleer ik verbeterpunten voor de lokale bank en medewerkers en draag ik bij aan de verbetering van de vakkennis door coaching en training.

https://www.linkedin.com/in/albert-de-jong-b0519713/

 

 

 

 

Quick Scans Vakmanschap hypotheken workshop Young Banking Professional Workshop Coaching Gespreksvaardigheden Call Center Detachering NEN Gecertificeerd Training Talentontwikkeling Postenoverleg Opleiding CRKBO gecertificeerde Trainers en Coaches Specialist FEC Specialist CDD Medewerker klant contact center Kwaliteitsverbetertrajecten Sales On-the-job-Coaching Customer service Klantgericht Interim Management finance Financieel Adviseurs Kwaliteitsmedewerkers 9 + Klantbeleving Klantenservice Experts Risk & Compliance Telefoontraining Hospitality Workshop Adviesgesprekken Interim Banking Professional Customer support Interim Managers Customer service medewerker Zeeland